Summa sidvisningar

tisdag 16 december 2014

En riktig slödag

Idag har jag inte gjort många knop.
Busat med Fabian.
Slagit in sista paketen.
Köpt en tunika på Indiska till julafton så jag får känna mig lite fin.
Sytt några mössor på beställning.

Ja jag har nog gjort en del ändå när jag tänker efter.
Jag är bara så förbaskat trött på dagarna.
När Robert kom hem från jobbet så hade Fabian precis somnat.
Jag satte mig i fåtöljen och tvärslocknade i sittande ställning. Jag skulle kunna stå och sova.

Rasmus har hälsat på oss lite och busat med Fabian han med.
Fabian som helst bara vill leka med dammsugaren hela tiden.
Jag ställer in den i städskåpet och gömmer den för han.
Vips så har han lyckats ta fram den igen.
Han är stark som en björn den lilla killen.
En hel timme satt han och lekte med dammsugaren på kvällen innan han skulle lägga sig.
Behöver inga leksaker där inte :)

Jo sin tågbana. Den leker han med varje dag.
Det första han tar fram när han vaknar.
Imorgon ska vi till BVC på en extra viktkontroll. Jag tror han mest har ränt iväg på längden så att vikten inte hinner med riktigt.
Han är ju duktig på att äta den mat han tycker om och kan äta.

2 kommentarer:

  1. Har du kollat om du behöver fylla på med B-vitaminer eller Järn??? Man blir ju hur trött som helst om värderna är för låga...

    Kul med dammsugaren! Han kanske tycker att den ser ut som ett stort lok! ;-) Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ska nog ta och testa med lite vitaminer och järn. Har ju haft lite dåliga värden förut. Kram på dig Karin ♡

      Radera