Summa sidvisningar

torsdag 8 maj 2014

Tre kilo lättare!

Lilla Fabian Guldlock sov skönt efter badet. Fanny kom och gjorde oss lite sällskap. Det har regnat precis hela dagen.
Vi gick ner på stan och kollade runt lite.
Fanny och hennes kille Jesper har fått sin första egna lägenhet och flyttar hemifrån och ihop om nån vecka.
Helt sjukt, nu har tre av mina fem barn flyttat hemifrån.  Det är tur att det kommer dröja länge till innan Fabian drar.
Känns lite konstigt då jag kommer så väl ihåg när man flyttade själv.
Så kul att planera hur man ville ha det, precis så som Fanny gör nu.
Det är tur hon gillar loppisar och begagnat som mig så blir det lite billigare med allt.

Den 14 april tog jag kort på mig själv och vägde mig. Jag mår fruktansvärt dåligt över min vikt och hur jag ser ut.
Igår vägde jag mig igen. Helt otroligt men jag har tappat 3 kg!!
Känns riktigt skönt att promenader och träning gett resultat.

Fabian har precis lagt sig, Robert är inte hemma. Jag har bänkat mig i soffan med en skål "godis".
Till middag åt jag en röra på tonfisk, lättkvarg och rödlök. Jag tror jag även fått till snitsen med att hitta perfekta avokados. Dom senaste jag köpt har varit perfekt mogna allihopa och jag blir lika lycklig varje gång.
Vill tipsa om världens godaste balsamico,  dadel balsamico. Finns ingen godare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar