Summa sidvisningar

torsdag 1 maj 2014

Fixat mig en liten syhörna

Idag har jag gjort iordning en liten syhörna åt mig.
Köpt lite stuvbitar och ska sy en hissgardin har jag tänkt.
Fabians farmor och farfar har varit hit och hälsat på lite. Farfar och Fabian tränade och gå och så lekte dom på rummet en stund.
Fabians farfar är verkligen en riktig lekfarbror om man nu ska kalla en så ung farfar för farbror ;)
Roberts kusin kom också och hälsade på en sväng.
Har haft en riktig ontiryggendag. Vaknade med ont i ryggen i morse. Har nog kanske rört mig lite för mycket sista veckan.
Fabian blir bättre och bättre för varje dag som går att dricka vatten.
Han tycker det är riktigt roligt att dricka nu och det går bra med olika flaskor.
Så himla skönt att han kom på det före sommaren. 
Jag hoppas att hans mage blir bättre nu när han får i sig mer vätska.
Han får Movicol junior varje morgon i sin välling mot hård mage.
Det har blivit klart bättre sen han började med det. Men han är förfarande lite småhård i magen.
Den negativa effekten av pulvret är att det händer lite olyckor och kommer i blöjan ibland, men för det mesta blir det pottan.
Vi har ju varit lite bortskämda med att han bajsat på pottan sedan han var 11 månader.
Hoppas slippa ta pulvret och att magen kommer igång och sköter sig själv nu när han börjat dricka vatten.

Imorgon är det fredag och Robert slutar tidigare och vi har en skön ledig helg framför oss.
Nu blir det god natt ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar