Summa sidvisningar

fredag 9 maj 2014

Bästa födelsedagen nånsin!

Vilken överraskning jag fick idag. Robert hade fixat så att mina barn, min bror med familj, mamma och hans föräldrar samlats för att överraska mig. Jag färgade bort mina grå hår innan vi gick för att äta.
Vi åt på en ny Tapas restaurang som öppnat här i stan.
Tyvärr blev Fannys kille Jesper magsjuk alldeles innan dom skulle åka så dom kunde inte komma.
Felix vet jag inte varför han inte kom.
Men dom andra var där och jag blev så glad att jag bölade naturligtvis.
Vi kom till restaurangen och skulle sitta en trappa upp.
När vi kom upp såg jag Roberts pappa Leif och då anade jag ugglor i mossen. Sen såg jag min bror och då förstod jag att alla var där.
Tårarna bara rann. Så jäkla roligt! Underbara Robert och fixa nåt sånt här åt mig❤
Maten var otroligt god och vi var alla proppmätta när vi gick därifrån.
Jag gillade mest alla ostar.
En sån här bra födelsedag har jag inte haft sedan jag var liten. Jag har verkligen inte anat någonting alls innan.
Kommer att somna med ett leende på läpparna och alldeles varm i hjärtat ♡
Imorgon vankas dop för Alice.
Tack för en helt fantastisk dag!
Lakrits, hallon och chokladpanacotta
Min bror Jerker och Robert
Skål för mig!
Fabian "hjälpte" mormor att lägga på mat
Alice ser så himla rolig ut här, som gubben i lådan. Lilla Fabian syns knappt längst bak på gaveln av bordet :)
Nästan alla mina älsklingar samlade
Nyfärgad i håret och naturliga lockar

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin överraskning!! Vad kul att det blev så lyckat! En sådan dag lever man länge på! Kram, Karin S.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herregud ja!! Helt klart bästa födelsedagen i mitt liv!!
      Kram :)

      Radera