Summa sidvisningar

tisdag 20 maj 2014

Är lite sugen på tjejruset imorgon

Tänk att det går nästan inte en enda dag utan tårar. Ibland känns det jättebra sen börjar jag tänka på något eller prata om nåt så kommer tårarna på en gång.
Idag fick jag ett samtal som rörde omkring lite.
Det bästa sättet för mig då att ventilera är ut och gå.
Idag fick jag sällskap av min fina vän Elin. Vi gick och sprang lite om vart annat.
Vi tyckte att vi var så duktiga att vi blev lite sugna på att springa tjejruset som går imorgon.
Det går uppe vid Lugnet området och är en sträcka på 5 km.
Man kunde anmäla sig där på plats så vi hinner fundera tills imorgon.
Fick lov att inviga min nya fina skor också. Kände inte av benhinnorna alls så det är nog bara så att mina gamla skor gjort sitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar