Summa sidvisningar

söndag 4 maj 2014

Promenad och helgbuffe'

Eftersom jag fick sovmorgon igår var det min tur att gå upp i morse.
Tur för mig att Fabian är en klok liten kille. Igår när Robert gick upp med honom vaknade han klockan 6. I morse när det var min tur sov han till 8 😊
När han sov sin förmiddagsvila gick jag ut själv på en skön promenad med musik i öronen.
Det var ett mycket märkligt väder ute. När jag gick ut sken solen och värmde riktigt skönt för att i nästa sekund försvinna bakom ett moln och det började blåsa och snöa.
Sen var den lika plötsligt framme igen.
Tur jag hade huva på tröjan för det blev kallt åt öronen.

Sen tog vi en promenad hela familjen upp till gruvan för att äta helgbuffe' på Geschwornergården, vi hade "två för en kuponger" där. Billigt är gott!
Jag åt en jättegod fisk.
Efter maten blev jag illamående. Igår blev det precis likadant när jag ätit langosen.  Mådde pyton då också, nästan så jag vill kräkas. Så illa mår jag. Igår trodde jag att det berodde på langosen men det blev precis lika idag också.
Nu ligger jag på soffan och tar igen mig och hoppas att det släpper snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar