Summa sidvisningar

tisdag 18 februari 2020

Roliga nyheter

 Förra veckan var det ju alla hjärtans dag.
Jag bakade söta små cupcakes på jobbet.
 Fabian hade gjort söta kort på skolan till alla i familjen❤🥰

 Vi hade Italiensk afton på jobbet med trerättersmiddag.


 Glömde dock ta kort på varmrätt och efterrätt.
Men det är så himla trevligt och vi hjälps åt med att laga maten och duka.

 I fredags var nästan hela familjen och bowlade.
Det är så himla kul att bowla, en riktigt rolig kväll hade vi!


 Efteråt gick vi till Bästa och åt.
 Maten var så god att man önskade att man aldrig blev mätt.

 Fabian som hade sovit hos Fanny och tjejerna kom hem på eftermiddagen i sällskap av Fanny och Felix.

Felix och Fabian byggde ett högt torn av duplo😊

 Fanny fixade frillan på Fabian🙂🥰


 Han är så duktig med sina tecken, men det gäller ju att förstå dom också.
Ibland får vi skicka filmer till varandra både hemifrån och från skolan om det är nåt nytt han lärt sig och vi inte förstår.
Han blir så frustrerad och arg när vi inte förstår honom❤

 Mysbrorsorna låg i en hög på golvet och kollade på hockey.


 Vi gjorde hemgjord pizza och bakade bullar på kvällen👌


 I söndags tog mig mig till gymmet efter ett uppehåll på en hel månad.
Började lite lugnt med uppvärmning och 30 minuter styrka.

Kändes bra i kroppen dagen efter.
 Fabian har hittat på en ny sport, han fick för sig att det var en bra idé att kasta mjukisdjuren i basketkorgen😅
 I morse innan jobbet var jag med om något häftigt.
Fick vara med Fanny på ultraljud!
I slutet av sommaren blir jag mormor igen❤
Så himla roligt 🥰

 Firade det genom att baka en rejäl sockerkaka till kaffet på jobbet.
 Skulle köra skräp till återvinningen på vägen hem.
Det var tur dom hade hunnit såga bort granen som legat tvärs över hela vägen.
Stormen Dennis har lämnat sina spår lite var stans.
Mina krukor utanför jobbet låg spridda lite överallt.
 Avslutade dagen med 45 minuter intervaller på löpbandet på kvällen.
Känns skönt att vara på gång igen!

Nästa vecka ska jag upp och kolla nästan på lasarettet igen.
Såret vill inte läka trots penicillin kuren, salvor och kemisk bränning.
Få se vad nästa steg blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar