Summa sidvisningar

tisdag 11 februari 2020

En lite bättre dag

 I dag har dagen känts lite lättare.
Så tacksam för all respons på mitt förra inlägg ❤

Alla kommentarer och värmande ord gick rakt in i hjärtat.
Att höra att man inte är ensam om att tycka och känna är underbart att höra, även fast det kanske är lite tråkiga saker det handlar om.

Livet är verkligen ingen dans på rosor alla dagar.
Men det är "bara" att bryta ihop och gå vidare...

I fredags var mamma och jag till trafikverket för att förnya våra körkort som snart går ut.
10 år går fort ibland.

 Hämtade Alice på morgonen som var hos oss hela dagen när Elin jobbade.
Hon och Fabian leker så bra, lite lugnare lekar när dom leker och det kan ju vara skönt😄

Dom ville ha plättar till lunch och så fick det bli.

Lite senare kom min syster och hennes Hugo och lekte med oss.
Sen kom även Fanny och tjejerna så det var fullt hus och massor med bus.


 När Selma och Fabian leker är det lite vildare lekar som gäller.
Men dom har otroligt roligt så dom får härja runt😅
 På lördagen blev det lite löpning och utegym på förmiddagen.
På eftermiddagen kom farmor o farfar och mormor och åt plankstek med oss.

 I söndags drog vi till Stångtjärn och grillade korv.


 Fabian som inte klarar att tugga korv fick plättar i sin dosa😊



 Han såg ut som en sotare efter att ha kastat kol, sten och lera i timmar🥰


 Det blev bums ner i badkaret och in med kläderna i tvättmaskinen när vi kom hem.

 Senaste tiden har jag ägnat mig åt att sy babynest.


 Det blev en liten hög med olika babynest.

 Måste säga ett extra tack till Anna för lotten! Tyvärr blev det ingen vinst 😄
 På jobbet har jag bakat bullar till bingovinster och till kaffet efteråt.
Bullarna rök direkt från vinstbordet🙂


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar