Summa sidvisningar

lördag 22 februari 2020

Mästerbyggaren och bästa tjejerna

 Mormor och Fabian dom kan bygga dom.
Det blir långa köer med bilar genom hela lägenheten eller järnväg och långa tåg.
Att plocka ihop innan läggdags är dock inte riktigt lika roligt som att bygga 😄



 Fabian är dock inte riktigt lika bra på att gömma sig när han och pappa leker kurragömma.
Man hittar honom ganska lätt 😂

 I natt som var hade vi 2 av favorittjejerna att sova över här.

 Jag och tjejerna sov på Fabians rum.
Lovis somnade mitt i sagoläsningen.
Selma fick lite längtan efter mamma så vi smög upp och satte oss i soffan och tittade på tv.
 Där somnade hon i min famn ganska snabbt. ❤

 I morse önskades plättar och pannkaka till frukost och så fick det bli 🙂


 Vi har mest hållit oss inne idag. Har blåst, regnat och stormat hela dagen.
Fanny skickade bilder på studsmattan som tagit vind och en busskur som vält i blåsvädret.
Träd låg över vägen på flera ställen..

Jag vågade mig över till gymmet i alla fall.
Trots att jag kände mig helt tömd på energi.
Men har alltid energi när jag kommer ut därifrån efter ett pass.
 På kvällen gjorde vi en tacopaj, var länge sen vi gjorde en paj.
Blev riktigt gott!

I natt är det min "tur" att sova bredvid Fabian.
Det blir trångt i sängen när man ska sova med honom.
Det ska alltid ligga en jättenalle, en stor häst och en halvstor delfin med i sängen.

Men faktiskt så sover han bättre och även jag när dom ligger med där i sängen.
Förut skulle han alltid ligga på mig eller tätt, tätt intill.
Nu sover han på hästen eller nallen istället.
🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar