Summa sidvisningar

måndag 29 augusti 2016

Tänk att jag vann!

 Fabian älskar att lyssna på musik och dansa.
Så fort vi klivit ur sängen (strax efter kl 06 om man har tur) så ska musiken på.

Imorse tog han en tryckare med Nalle.
Vi körde lite lugna låtar på morgonen.

 Efter dansen satte han alla sina nallar bredvid mig i soffan och försvann.

Jag hittade honom i hallen.....
 Sen såg jag spår av honom i vardagsrummet igen....
 Och sen satt han fast runt mitt ben 😊

 Lite gosedjur hann vi med mellan allt bus.

 Mina svärföräldrar ska få en postlåda jag målat för många år sedan. Jag hoppas dom gillar den.
 Jag har haft den stora glädjen att vinna en tävling på Instagram.
En personlig almanacka.
Med mina egna bilder på framsidan.
Jag tog en bild från varje årstid som jag gillar.
Insidan kunna de jag också välja hur jag själv ville ha den.
En riktigt rolig vinst nu när jag använder almanacka hela tiden i jobbet.
 Har haft besök av Fanny, Selma, Felix och Rasmus idag.
Ingen av dom visste att den andra skulle hit så dom kom alla tre nästan samtidigt i varsin bil.

Jag och Fanny målade lite medan brorsorna/ morbröderna roade dom små.

Ska måla imorgon igen och sen på med dekorplast på ovansidan.

 Glömde lägga ut lite roliga bilder från igår när det var disco här hemma.
Alla dansade med Elin och dom hade så kul😃

 Imorgon skulle jag ha haft en rolig annorlunda dag på jobbet och träffat Lill-Babs.
Alla träffpunkter har gemensamt gått ihop och ordnat med det.
Mest jobb har Helen gjort, hon har varit grymt att fixa det mesta.

Tyvärr krockar det med vår rättegång vi ska på så jag missar allt det roliga.
Av alla datum så är just dom två sakerna samtidigt.
Ser inte alls fram emot morgondagen nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar