Summa sidvisningar

onsdag 17 augusti 2016

En bulle i......

 Var till en arbetskamrat i morse och hämtade biljetter till Lillbabs som kommer hit och uppträder den 30:e augusti i Kristinehallen.
Det är ett samarbete mellan oss som har träffpunkter i Falu kommun.
 Hon höll på att baka när jag kom.
 En bulle i långpanna.
Det såg så gott ut så jag fick recept och bakade jag med när jag kom tillbaka till min lokal.


 Jag har en liten förkärlek till philadelphiaost och citron. I den här bullen var det båda delarna i.
 Kan lova att den var lika god som jag hoppats på.
Så imorgon ska vi frossa bullar till bingon på jobbet.

Fast vi tjyvsmakade faktiskt lite redan idag..
jag gjorde dubbel sats så det både räckte och blev över.
Perfekt att ha i frysen och ta fram.
 Jag är kär i mina nya tyger!
Jag tänker lysa upp lika som höstlöven i år.
Tyget till vänster ska bli en tunika/klänning. Hade tänkt samma med det andra tyget men nu tror jag att det får bli ett par leggings istället.

Nu ska jag snart krypa ner bredvid mina killar som redan sovit ett par timmar❤

2 kommentarer: