Summa sidvisningar

lördag 27 augusti 2016

Naket, bulligt och födelsedagsmiddag

 Robert var ju som  sagt ute igår med sig av arbetskollegor.
Han kom rumlandes hem i 23:30 tiden.

Han är i te den smidigaste killen i nyktert tillstånd.
I onyktert än mer osmidig.

Han skramlade och höll på i köket och tände varenda lampa han kom åt.
Sen gick han och lade sig i sängen.

Jag gick trött upp och släckte ner allt och lade mig igen.
 Fabian vaknade kl 05 i morse och vi gick upp så Robert fick sovmorgon.

Jag undrar jag vad han höll på med innan han lade sig?
Kalsongerna låg i en hög framför balkongdörren.
Bullar spridda lite överallt.
Han måste ha gått naken och ätit bullar med varenda lampa tänd😁

Grannarna rakt över måste ha fått dig ett gott skratt om dom sett honom.

Jag fick mig då ett när jag kom upp i morse och såg hur det såg ut.

 Fabian  har det varit full fart på hela morgonen.
Han har ritat och byggt höga torn med toalettpapper.

 Vi köpte hem ett litet lager då Willys hade ett bra erbjudande.
Det blev tydligen en bra leksak till Fabian.

 Vi har haft toalettpapper överallt!!


På eftermiddagen kom Fanny, Jesper,Selma och mamma.

 Vi hade lovat bjuda dom på födelsedagsmiddag så det gjorde vi idag.




 Jag och mamma åt samma annars tog alla olika rätter.


 Selma fick en egen rätt hon med. Fabian hade vi mat med oss till som vanligt.





 Det var en mycket trevlig kväll och maten smakade toppen!
Vi gick hem i tid då barnen blev trötta.

Imorgon ska jag ta tag i mitt syrum och möblera om det.
Fanny kommer hit och hjälper mig.

Grabbarna sover redan och jag ska snart lägga mig jag med.
Imorgon är det min tur att få sovmorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar