Summa sidvisningar

tisdag 2 augusti 2016

Bloggen krånglar och jag har feber

Kan bara lägga upp en bild på bloggen så därför får det bli ett litet collage under dagen.

Har tagit en massa bilder med systemkameran jag får lägga upp när vi kommer hem istället.

Jag har mått sämre för var dag sen vi kom hit och i natt kom febern också.

Nån långpromenad blev det inte idag. Vi tog bilen ner till Träslövsläges hamn och strosade runt där istället.
Åt en glass på Tre Toppar medan Fabian sov skönt i vagnen.
När vi kom hem tog jag ett par panodil och sov i tre timmar.
Fabian och Robert gick till ett par bekanta på campingen så jag hade tyst och lugnt i stugan.

Igår kväll när vi skulle grilla öste regnet ner och Robert fick sitta med paraply över grillen.
Blåste kallt och vi frös så vi skakade.
Idag har det varit en kanonskön kväll med klarblå himmel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar