Summa sidvisningar

fredag 19 augusti 2016

Roligaste Alice i världen

 Vi tog bussen ut till Grycksbo i morse och hälsade på Elin, Alice, Fanny och Selma.
 Alice är så himla rolig. Hon är fantastiskt duktig på att prata.
Hon hade sagt till Elin i morse att Schabians  (Fabians) pappa heter Robban och Schabians mamma heter mormor 😊

Frågar man henne om hon kan säga Fabian så säger hon det med Fabian men annars blir det sch-ljud.

 Selma och Fanny kom in till Elin och Alice dom med.
Rätt praktiskt när dom bor  vägg i vägg när man ska hälsa på.

 Det är väl den sötaste trion det här ❤

 Dom satt i badbaljan i köket och Fabian gjorde tecken för bada.
Jag frågade Alice om dom badade.
-nej vi väntar på bussen säger hon 😁

 Sen bäddade hon ner sig och Selma i soffan.
Så sätter hon sig upp tittar på Selma och säger.
-Jag älskar dig Selma.
Hur sött är inte det.
Små älsklingarna♡

 Jag och Fanny tog en tripp till Ikea i Borlänge.
Det var första turen med henne sen hon fick körkort i hennes egna bil.
Mäktigt.
Imorgon fyller hon 21 år också!
 Lunch på Ikea.
 Regnet fullkomligt vräkte ner!!

 Jag köpte en ny matta till Fabian då det råkade hända en olycka på den förra.
Robert var ensam hemma med Fabian när jag jobbade.
Habiliteringen hade rått oss till att låta honom gå utan blöja.
Lydig som han är så gjorde Robert så.
Alltså inte gick utan blöja utan lät Fabian  gå utan.
Det fick han surt ångra.
Han sket ner hela sitt rum!

Bilar matta leksaker, överallt var det bajs.
Robert överlevde händelsen men är fortfarande tagen och skärrad.
Han kommer aldrig låta Fabian gå naken igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar