Summa sidvisningar

torsdag 18 augusti 2016

Sytt, bakat och haft besök av syster med familj

 Fördelen med att ha en morgonpigg pojke är att man hinner med en hel del innan jobbet.
I morse sydde jag mig ett par leggings av det glada tyget jag köpte.
Dom blev sjukt snygga om man får vara lite osvensk och säga det själv.
Så idag har jag varit färggrann på jobbet.
 Jag har även bakat flitigt.
Blev två satser med hallongrottor.
 Receptet hittar ni HÄR Jag hade hallonsylt istället för jordgubb.
 Sträckte ut benen och såg på lite OS och åt lunch medan dom gräddades.
 Vi har haft Bingo och ätbara vinster uppskattas.

 Har haft besök av Fanny, Selma och min syster med familj idag.


 Vi kunde de ju inte träffas under semestern då vi blev sjuka.
Nu har dom kommit upp till Falun för att stanna några dagar så vi kunde ses.
Deras fina lilla pojke som jag är moster åt är hela sex månader nu.
Han somnade så mysigt i min famn❤

Dom har även skaffat en hund som dom hade med sig.
Den blev Fabian och Selma kompis med.

Måste säga att dom är rätt unika i dagens samhälle min syster och hennes sambo.
Dom har nämligen ingen TV och har aldrig haft heller.
Är inte det lite häftigt 😊

Frågade vad dom gör istället.
-Umgås ni med varandra på kvällarna?
-Nej då, man kan sitta bakom varsin dator också , blev svaret 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar