Summa sidvisningar

söndag 28 augusti 2016

Fullt ös och ommöblering

 Idag påbörjades ommöblering av mitt syrum.
Hade "bra" hjälp av Fabian.
 Sen dök Fanny och Selma upp också så då fick jag ännu mer hjälp.

Fick faktiskt riktigt hjälp av Robert.
Han mer eller mindre drev avskyr att man möblerar om och ändrar hemma.
Jag själv, jag älskar att göra om.
jag har verkligen bitit ihop i flera år (typ 7)
för att inte ändra om hemma.
Förut ändrade jag om i alla rum lite titt som tätt.
Bytte rum med varandra och sånt.

Det är tur att jag har mitt egna rum där jag får göra om som jag vill eftersom det bara är jag (och Fabian) som är där inne.
Ja och så nåt barnbarn som sover där ibland men dom bryr sig nog inte om det inte ser ut som sist dom sov där.
 Elin och Alice åkte ånglok in till stan och kom till oss.
Fanny blev anfallen av tre små söta galningar när hon försökte vila i soffan.


 Jag tror att Alice och Selma godkände ommöbleringen.
Dom bäddade ner sig i sängen med diverse tyger och låtsades sova.



 Vi fikade lite saft och bullar.



 Och busade lite till innan dom åkte hem.
Syrummet är inte klart än.
Tv'n och hyllor ska borras upp på väggen.
Nu järnspikar ska det bli ordning och reda i mitt röriga rum!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar