Summa sidvisningar

onsdag 24 augusti 2016

Morgonmys, tipspromenad och guldfirande

 Älskar att bli väckt med små gosiga pussar.
Två sekunder senare är det full fart och bara att kliva upp.
Brukar bli väckt en timme innan min klocka ska ringa så jag ställer inte ens nåt larm längre.

Att borsta tänderna är inte heller helt problemfritt sen.
Tur vi har två badrum när ena handfatet är fullt i bollar.
På tal om tänder så måste jag ringa tandläkaren.
Fan, hatar det!
Inte för att jag är rädd att gå dit utan för att man vet att det blir dyrt!!
 På jobbet har vi haft tipspromenad och jag bakade vinsterna.

 Efter jobbet gick vi ner på stan för att fira dom duktiga tjejerna vi har här i Falun.
Sanna Kallur och så guldtjejen Jenny Rissveds.
Torget var fullt med Falubor som jublade stolt.



 Fick upp den här bilden på mina minnen på Facebook.
Nog för att jag är överviktig men min kropp är inte okej efter sista graviditeten.
Ständigt ont i ryggen, ibland ont och mest hela tiden en obehagskänsla i magen.

Jag får in nästan hela knytnäven mellan magmusklerna vid naveln.
Känns skitläskigt, är som ett stort hål.

Klart 5 graviditeter sätter sina spår i/på kroppen.
Tur det kommer nåt gott av dom❤


4 kommentarer:

  1. Du är så himla snygg i det korta håret!

    SvaraRadera
  2. Snygg frisyr :)

    Ang magmusklerna. Du kan få hjälp med att sy ihop dem igen.
    Du kan i inte gå o ha ont :(

    /Annika K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag måste nog kolla upp det. Har tänkt att det ska bli bättre hela tiden men nu har det gått fyra år snart.
      Kram Cathrine ❤

      Radera