Summa sidvisningar

onsdag 1 juni 2016

Stackars Fabian♡

En brännhet liten Fabian kom tassande i morse och kröp ner i vår säng.
Eller rättare sagt, jag hjälpte honom upp i vår säng.
Han somnade om ganska på en gång.
Jag väntade på att min klocka snart skulle ringa så jag smög upp.

Mina killar sov så sött tillsammans ♡
Jag har haft lunch på jobbet och idag bjöd jag på kycklinglasange. 
Den blev så himla god!
Måste ju ha något att bjuda på till kaffet efter maten också.
Bakade farligt goda daimkakor.
Allt blev uppskattat av mina vänner som mätta och belåtna gick hem sen.
Stackars Fabian har varit hemma med pappa idag.
Han har tydligen lånat Selmas solhatt som blev kvar här igår.
Efter jobbet åkte vi till vårdcentralen med Fabian.
Robert hade lyckats få ett litet urinprov på Fabian som vi skulle lämna.
Det visade spår av bakterier i urinen och så har han öroninflammation. 
Som tur är för Fabian så ges inte penicillin längre.
Han kan ju ändå inte ta den.
Dom skulle skicka urinprovet till lab så det får vi riktigt svar på i slutet av veckan.

Så typiskt att han ska få hög feber när värmen äntligen kom ute.
Inget bad blir det imorgon heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar