Summa sidvisningar

onsdag 15 juni 2016

Mycket bra som hänt idag

 Fanny har sovit här i natt då hon skulle upp tidigt och köra halkbanan i morse.

Jag fixade frukost och kokade dom perfekta äggen.
Tog kort på dom som tog kort på sin frukost.
 Det var inte bara äggen som blev perfekta. Det blev även morotskakan jag bakade till fikat på jobbet.
Den var beroendeframkallande god!
 Lunchen blev också pefekt då jag åt den i sällskap av Fanny på Mimos. Det hade gått strålande för henne på halkbanan.
 På jobbet var det inte bara morotskakan som var perfekt.
 Dom kom och började förbereda för uteplatsen utanför min lokal.
 Det kommer att bli så himla bra när det är klart. Mina penséer är bra fina.
Dom (alltså inte penséerna) kommer och lägger plattor före midsommar. Sen kan vi sitta och fika där.

Möblerna behövs inte flyttas varje gång gräset ska klippas heller.
 Fanny övningskörde lite på eftermiddagen.
Nej vi ser inte alltid såhär lyckliga ut när vi är ute och åker...

 På kvällskvisten tog jag och Fabian en promenad. Vi gick till slussen och kollade på båtar. Det var spännande.
 Imorgon ska vi faktiskt ut och åka med jobbet på Slussbruden. Vi ska på räkkryssning, ska verkligen bli mycket skoj och så himla gott!

 Vi gick runt Tisken på vägen hem. Där var massor med barn som hade fotbollsträning på kopparvallen.
Fabian ville kolla så vi stod där en stund. När barnen skrek så gjorde Fabian lika. Han är så rolig.
När vi kom hem var klockan så mycket att det var läggdags för honom.

Man glömmer lätt vad klockan är när det är så ljust ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar