Summa sidvisningar

torsdag 23 juni 2016

Blir snart galen!

 Appen jag brukar blogga från fungerar inte alls längre!
Det som varit så enkelt att blogga från mobilen gör mig nu helt skogstokig!

Jag har appen Blogger. Är inte så kunnig på det här med att blogga då jag haft samma hela tiden.

Vill ju kunna blogga från mobilen då jag har alla mina bilder på den och man kan göra det när som helst och var som helst.

Nu funderar jag på att byta men till vad? Som har nåt bra tips?
 Hade lite besök av mormor och Fabian på jobbet idag. Vi invigde min nya uteplats med en fika och Fabian åt mat.
 Skulle ha tipspromenad men alla var inte riktigt pigga i benen så jag läste upp frågorna istället.

Idag bjöd jag på daimkakor och äppelpaj med vaniljsås till kaffet.
 Vinnaren hade nio rätt av tio och vann en midsommarblomma.
 Kommer inte att hinna/orka göra färdigt knätofsarna tills imorgon på Fabians dräkt. Men jag hittade en skjorta på röda korset idag som han kan ha till.

Just nu håller den söta lilla killen på att driva sina föräldrar till vansinne.

Han är trött så ögonen går i kors men vägrar somna. Han bits och kastar omkring saker och bara skrattar när vi säger till honom.

Tålamod, tålamod, tålamod.....

Han har inte bajsat idag så det kan bero på det. Ska göra ett sista tappert försök på toaletten med honom. Annars är det väl bara att fortsätta räkna till tio några hundra dra gånger till....

Inte bara bloggen som gör en galen ;)
Tur att han är så söt den lilla busen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar