Summa sidvisningar

onsdag 8 juni 2016

Ångest och lättbakat

Hade lite ont om tid att baka på jobbet idag. Det fick bli något snabbt fixat.
Det blev både snabbt, enkelt och gott.

Jag hade fruktcocktail som jag hällt av saften från.
Strödde på kakmix med citronsmak, (hade på halva paketet) och hyvlade lite smör över.
In i ugnen på 200°C i 20-25 minuter.
Serverade med vaniljglass.

 Nåt man kan ha hemma och som bara är att slänga ihop.
Sen är det den där förbannade ångesten som kommit tillbaka. 
Mitt bröst håller på att sprängas av andnöd!
Jag får inte ner luften.
Min man säger att jag ser allt i svart eller vitt.
Jag säger att jag ser bättre ut i svartvitt...
Men det är såhär jag känner mig....
Som ett trött gammalt vrak.
Varför kan inte allt bara få vara bra...
Fabian sover, Robert jobbar, jag och min ångest ska lägga oss i sängen och sucka vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar