Summa sidvisningar

tisdag 14 juni 2016

Fabians nya bästis

 Kl 05 var det uppstigning i morse. Liiite tidigt kan jag tycka....
Men det är bara att gilla läget så vi var ute och gick redan kl 8 för att kolla på tåg och annat skoj.
 På eftermiddagen tog vi bussen ut till Grycksbo för att hälsa på Alice och Selma. Ja även Elin, Felix och Fanny såklart. Rasmus sov för han hade jobbat sin första natt.
 Felix hade hämtat Alice på dagis för Elin jobbade. Felix är barnens favorit. Han är så himla go och snäll med dom. Han hade köpt bullar och festis till Alice på hemvägen.


 Vi fikade lite ute på gården innan Elin och dom andra kom hem.


 Selma kom med sin farmor som hade sina tre stora pudlar med sig också.

 Fabian blev alldeles kär i en av dom, Alma.

 Jag tror Alma blev lite kär i Fabian också.
 Dom myste och gosade med varandra på golvet.
 Selma hon åkte i sin rutschkana som hon fått av sig  morfar.

 Jag hade tänkt gå hem från Grycksbo men känner av halsen lite så det blev en kortare promenad.
 Robert hämtade upp oss när han slutat jobbet sen släppte dom av mig i Stennäset så jag gick därifrån. Var en fantastisk skön kväll att gå i.

Nu har Fabian precis somnat efter mycket om och men.

Han somnar inte längre i vår famn i soffan tack och och lov. Däremot får man lov att sitta bredvid honom vid hans säng tills han somnar. Men det är ett steg i rätt riktning. Han somnar i sin säng på sitt rum i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar