Summa sidvisningar

tisdag 17 maj 2016

Vem har sagt att det ska vara lätt att leva...

Min snälla man lät mig få sovmorgon i morse. Jag vaknade före 05 och kunde inte somna om. 
Hjärnan började gå på högvarv direkt....

Lyckades somna om efter nån timme och sov ända till halv tio.
Vi gav oss ut på en långpromenad efter frukosten.
I Kålgårn var det en tjomme som spänt upp en lina och gick på mellan träden.
Det var en strålande vacker morgon.
Häggen har slagit ut och det doftar fantastiskt gott. 
Lider med alla som har pollenallergi och inte kan njuta av den fina årstiden som är nu.
När Robert åkte till jobbet åkte vi med ut till Grycksbo. 
Har umgåtts med hela min älskade liga ♡
Söta Alice var hos Elin den här veckan.
Var med till dagis (vet att det heter förskola) och hämtade hem Selma.
Hon är ett riktigt litet busfrö.
Alice hon är mer den lugna varianten.
Felix plockade maskrosor med alla småttingarna. 
Dom älskar honom alla tre och nästan slåss om hans uppmärksamhet :)
Smultronblommorna blommade för fullt mot den varma väggen.
Älskar såna här dagar då jag har alla mina 5 juveler och dom två små juvelerna omkring mig samtidigt ♡
♡Jag är bra rik ändå♡
Felix och Fabian kastade kottar.
Alice hon gungade det högsta som bara gick.
Efter en hel eftermiddag med alla barn och barnbarn och massa bus så tog vi bussen hem.
Det var en mycket trött Fabian som slocknade på bussen direkt.
Omöjlig att väcka. 
Det resulterade i att det blev 1-0 till Fabian på kvällen....
Efter mycket om och men somnade han till slut i sin säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar