Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2016

Piffat till här hemma lite

Fanny köpte tyg till mig när vi var på Ikea häromdagen när vi var ute och övningskörde. 
Idag sydde jag klart dom och nu hänger det nya gardiner i köket.
Blev så ljust och fint.
Vi har lilla Selma på besök här i natt.
Tog en liten promenad till lekparken med dom små.
Selma hade fullt sjå med att utforska varenda pryl där. 
Fabian han höll till i sitt favoritställe, sandlådan.
Där satt han från det vi kom till vi gick hem.
Selma hon gick runt, runt, runt.
Satt still i gungan ett par minuter. Sen skulle hon ur och vidare :)
Hon är så himla rolig.
Hittade en rolig trapp att klättra i. 
När vi kom hem läste Selma bok för Fabian och han lyssnade intressant. 
Jag och Robert var till Ikea på förmiddagen idag.
Är en tavla där som jag gillat så länge. Men den har kostat 1000:- och jag har tyckt det varit för dyrt.
Såg den för halva priset när jag och Fanny var där.
Idag slog jag till och köpte den.
Nu kommer vi att vakna i en härlig skogsglänta varje morgon♡
Fanny och Jesper har varit på bio på kvällen. Dom kom hit efter filmen och då hade inte varken Selma eller Fabian somnat än.
Vi hade en liten mysstund med våra små sen somnade dom sött.
Vårt kök blev så ljust och fick till med nya gardiner. 
Snart ska jag krypa ner i skogsgläntan i en renbäddad skön säng.
Imorgon funderar vi på att åka till Lunån och titta på djur om vädret tillåter. 

1 kommentar:

  1. Åh, "Skogsgläntan" är ju helt magiskt vacker!! Karin. :-)

    SvaraRadera