Summa sidvisningar

torsdag 5 maj 2016

Hej sol och värme!!

Låste till och med fast blommorna innan jag gick hem från jobbet igår.
Det har tråkigt nog "försvunnit" saker från både mig och dom boende där.
Vi skulle åka och handla när jag kom hem från jobbet.
Nalle skulle såklart vara med han också.
Det är tur att vi har två barnstolar i bilen.
Alla måste ju sitta fast ordentligt. 
Fabian pysslade om blommorna på balkongen medan jag och Robert tog en AW med ett glas rose` och en öl i solen.

Tänk att för bara en vecka sen var det minusgrader och nu 20 grader varmt.
Det skiftar snabbt.
Idag gick vi till lekparken. 
Fabian och pappa spelade innebandy.
Mina ben höll samma färg som skorna.
Man är så vit att man nästan skiftar i blått.
Att gå i sandlådan är riktigt bra balansträning för Fabian. Det blir svårt när marken är lite ojämn att gå på.
Fabian älskar att leka i sandlådan. Precis som sin pappa :)
Har haft min syster med familj på besök på eftermiddagen. 
Har kallat mig moster för första gången. 
Så himla mysigt att få bebisgosa lite♡
Fabian fick en jättefin jacka/tröja av dom. Han skulle ha den på sig direkt så det var väl ett bra betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar