Summa sidvisningar

tisdag 3 maj 2016

Vårvädret ger en energi!

Tänk vad vädret kan påverka en. Både positivt och negativt. 
Vårvädret som kommit ger verkligen massor med positiv energi.

I morse blev det lite övningskörning med Fanny.
Hon är lättlärd och gör stora framsteg.
Fabian vaknade kl 06 och då blir det svårt att hålla sig vaken.
Älskar att ha honom sovande i famnen.
Jag slumrade till en kvart jag med.
När Robert kom hem från jobbet tog vi en promenad tillsammans. 
Det var hela 20 grader ute och hur skönt som helst.

Vi gick en runda på runt 8 kilometer. 
När vi kom hem åt vi kyckling och en god sallad till middag.
Fick besök av Elin, Alice och Lina.
Dom hade varit på leklandet och busat. Alice var lite trött efter all lek.
Fabian han ville bara kramas. Han har nog saknat Alice lika mycket som jag.
Skönt att få fylla mormorhjärtat med lite Alice kramar♡
Hon är så rolig och så otroligt duktig att prata.
När Fabian somnat på kvällen dukade vi upp med lite melon, jordgubbar och mörk choklad. Blev en tidig kväll för Robert som ska upp kl 03:30 imorgon. 

Jag kollar Biggest Loser sen ska jag också hoppa i säng.
Tänk att det ska vara så svårt att ta sig själv i kragen och komma igång riktigt med mat och träning.
Jag skulle verkligen behöva nån som sparkade mig i arslet och såg till att jag  rörde mig riktigt varje dag och slog mig på fingrarna när nåt onyttigt närmade sig munnen.

Jag skulle vara blå om både bakdel och fingrar har jag en känsla av....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar