Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2016

Firat svärfar och hängig Fabian

Har haft en lite hängig kille hemma idag.
Men busa går ju bra ändå.
Jag och mina budapeststubbar. Bakade en för att ta med till svärfar då han fyller år idag.
Vi var bjudna dit på grillat. Roberts mamma är grym på att laga mat.
Fabian och kusin Elsa hade fått varsin stol av farmor/mormor och farfar/morfar.
Var tydligen så glupsk att jag glömde fota när maten kommit fram på bordet.
Men vi fick jättegoda ostar och kex innan maten.
Vi var till deras stuga.
Så himla mysigt ställe.
I byn jag är uppväxt i dessutom så jag har lite extra kärlek till byn där.
Fabian ritade lite.
Jag spanade efter blommor i trädgården.
Liljekonvaljerna har börjat slå ut och dom doftar ju underbart. 
Fabian var lite extra mammig idag. Men det får man vara när man inte är riktigt pigg. 

Vi har rätt så samma hårfärg han och jag. 
Vi matchar varandra bra♡ 

Nu ska jag bara försöka få honom att somna i sin säng.
Han har nyss fått en panodilsupp då han kändes lite varm.
Min lilla älskling ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar