Summa sidvisningar

måndag 2 maj 2016

Sköna maj välkommen

Kan inte se mig mätt på dessa två små godingar. 
Det blev så tyst inne på Fabians rum så jag smög in för att kolla vad dom gjorde. Är det tyst brukar det inte vara nåt bra tecken.
Kollar man noga i röran på rummet så ser man dom i mitten på bilden ligga och mysa med Nalle ♡
Dom hade båda sovit middag och Selma vaknade först.
Då gick hon i till Fabian, kröp upp i hans säng och satte sig där och ritade.
Han vaknade efter en liten stund och lade sig i hennes knä och kramade henne.
I morse innan jag skulle cykla iväg till jobbet öppna adekvat jag kylskåpet för att leta på nån frukost.
Där låg en färdig smörgås som min älskade make gjort iordning till mig.
Det är kärlek det.
På jobbet hade jag planerat in att vi skulle grilla korv idag.
Bättre väder än vi fick idag hade vi nästan inte kunnat få.
Vi satt länge ute och njöt i solen. Blåste lite men mot väggen var det riktigt varmt.
Alla som gick förbi oss hälsade glatt och var lite avundsjuka på hur bra vi hade det.
Så tacksam och glad för mitt jobb och mina vänner där♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar