Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2016

Skitdag, bra dag och tjejruset

Det har gått vilt till inne hos Fabian under natten.
Men han sov skönt när jag gick upp i morse.

Vi blev tillsagda på habiliteringen att låta Fabian vara utan blöja lite på dagarna.
Så i morse efter att han kissat och bajsat fick han vara utan blöja.
jag åkte till jobbet och Robert har varit hemma med Fabian idag.

Dröjde inte länge förrän jag fick ett mess.
Fabian hade medan (Robert satt på toa själv) bajsat ner hela sig och sitt rum!

Det var bajs överallt! 
På leksaker, mattan  (som bara var att kasta),
dörrhandtag, hela Fabian ända från håret till tårna...

Robert fick duscha av honom och sen sätta honom i badet.
Det gick bra en stund.
Typ tills Robert såg att badvattnet blev brunt. Det var bara att börja om från början igen...

Måste säga att jag fnissade lite tyst för mig själv när Robert ringde och var alldeles desperat.

Han fick tvätta Fabian flera gånger, skura hela hans rum och leksaker, skura badkaret och alla sakerna i det.

När dom var klara med allt lugnade dom ner sig med en långpromenad:)
Jag har haft en toppenbra dag på jobbet. Som alltid skulle man kunna säga.
Var trött när jag kom hem då jag sovit dåligt i natt. Vaknar och har så svårt att somna om.

Robert hade lagat jättegoda hamburgare till middag.
Lade mig för att vila en stund efter maten när jag fick se att det var tjejruset idag.
Bestämde mig hastigt för att vara med trots att jag är totalt otränad vad det gäller löpning, eller ja överhuvudtaget helt otränad.
Hade mina supportrar Fabian och Robert med mig upp.
Fabian hade tur och hittade en stor "sandlåda" inne på stadion. 
Han hittade tydligen en söt tjej också ;)
På väldigt trötta och tunga ben kom jag i mål efter 5 km på ca 33 minuter. 
Det var jag mycket nöjd med.
Hej hej! ;-)
Vi gick ner till hemköp efter att ha rusat klart för att köpa lite mjölk till morgonkaffet imorgon. 

Jag tror att dom blivande studenterna börjat fira redan.
Annars var det nåt annat skumt på gång...
När vi kom hem tog Robert och Fabian hissen upp med vagnen.
Jag tog trappen.
Såg två tjejer komma gående med en stor korg och så vinkade dom åt mig att komma ner till porten.

Jag hade vunnit en fruktkorg på mitt nummer på lappen i tjejruset!
Åh va glad jag blev!!
Vilken tur att jag kom precis så jag såg dom. Och vilken tur att dom luskat ut vart vi bodde och var så snälla och kom hem med vinsten!
Man kan säga att min dag har varit mycket bättre än Roberts ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar