Summa sidvisningar

tisdag 1 mars 2016

Gåtränat, åkt buss och hälsat på barn och barnbarn

Fick några roliga bilder på Fabian från Robert igår. Dom hade träffat faster Sara och kusin Elsa på stan.
Fabian har varit lite svår att lägga sista tiden. Vill/kan bara somna i famnen på oss.
Vilket han naturligtvis får göra, det är bara mysigt.

Den här veckan börjar Robert jättetidigt och går upp tre på natten.
När han gick och lade sig i nio tiden igår kväll ville Fabian vara med honom och lägga sig. Dom somnade på studs båda två och jag fick en lugn stund för mig själv.
I morse efter alla morgonbestyr så gav vi oss ut på en promenad till bussen för att åka med Robert en sväng.
Hittade ett par jättelätta Adidas skor till Fabian som han klarar att gå i utomhus. Vinterskorna blir för tunga och klumpiga för honom att gå i och han snubblar och ramlar hela tiden.
Det gäller att gå hemifrån i mycket god tid om man ska hinna med en buss när han ska gå själv. Fick bära honom några gånger men han är så himla duktig. 
Sista kvarten i bussen på väg till Sågmyra så somnade både jag och Fabian i bussen.

Jag och Fabian åkte ut till Grycksbo så att Robert fick vila sig lite efter jobbet. 

Elin hade varit och klippt sig idag. Hon har så otroligt långt och tjockt hår men jag och Fanny börjar att knappa in på henne nu. 
Det är Elin till vänster och Fanny till höger. Jag står på tå i mitten för att komma upp i samma längd som dom.
Fabian och Selma busade inne hos Elin. Alice var hos sin pappa den här veckan.
Den lilla Selma hon klättra på allt och överallt. 
Mina busiga små älsklingar ♡♡
När vi kom hem igen skulle Fabian titta på tåg på både tv'n och plattan. Bilden talar ju klart för sig själv vem det är som bestämmer här hemma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar