Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2016

Mitt hem min (o)trygghet

Jag som alltid älskat att vara hemma trivs inte alls hemma längre. Att vara ensam hemma är inte ens att tänka på.

Vi har pratat med både Affärsfastigheter och polisen idag. Imorgon ska vi på förhör samt ha ett möte med Affärsfastigheter som vi hyr av.


För att skingra tankarna efter samtalen tog vi sällskap av Fanny, Jesper och Selma och åkte till Bjursås backen.
Robert och Jesper åkte några åk i backen medans vi andra åkte pulka.
Fabian tyckte det var kul att titta på pappa och Jesper när dom åkte förbi oss. 
Det var också intressant med skotrarna som åkte där.
Att gå i snö med klumpiga skor och tjocka kläder är inte det lättaste när man nyss lärt sig gå och inte har den bästa balansen. Men humöret var på topp ändå.
Att åka rutschkanan med tjocka kläder och hålla sig upprätt sittande var inte heller det lättaste. 
Dom små började tröttna på den bökiga snön som dom fick kämpa sig fram i. 
Då fick dom åka lite i minsta backen med sina pappor så blev det bra igen.
Fabian gillade mest att åka i liften än nedför. Det borde ju varit tvärtom kan man tycka.
Fin utsikt från toppen på backen.
Gruvar mig lite för samtalet med polisen imorgon. Fick inte alls nån bra känsla idag när jag pratade med honom i telefon. Den första polisen Robert pratade med var jättebra.

Får hoppas att min känsla var fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar