Summa sidvisningar

lördag 26 mars 2016

Fabians lyckodag

Kan det ha varit för att Fabian var exalterad inför dagens tågtur som han vaknade kl 06??
Eller var det en helt vanlig dag bara?
Det var nog troligen det sista. Men han blev verkligen helt överlycklig när han fick se tåget och vi klev ombord.
Vi stod och tittade efter fåglar och annat genom fönstret på vägen mellan Falun-Grycksbo-Falun.
Promenaden sett innefrån tåget.
Vi åkte tillsammans våra vänner Alex och Charlie. 
Fabian var så nyfiken på tåget men tyckte samtidigt att det var lite läskigt. Men i pappas famn var han trygg.
Det var inget nytt tåg vi åkte utan ett gammalt fint ånglok.
Man blir trött av att åka tåg. När vi kom hem somnade vi hela familjen...eller i alla fall jag och Fabian. 
Efter två timmar väckte Robert mig då han var uttråkad och tyckte jag sovit nog.
Fabian sov en timme till han.

Jag hann dessutom sova 45 minuter före tågresan. Robert fick sovmorgon idag och när han kommit upp lade jag mig en stund igen.
Måste ha fått nån tröttsjuka. Är trött jämt. 
Skulle lätt kunna gå och lägga mig och sova för natten nu (kl 20:35)
Här nedan ser ni anledningen till varför selfies ska tas med kameran riktad uppifrån. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar