Summa sidvisningar

torsdag 24 mars 2016

Påsklunch och app tips

Idag har jag haft en alldeles fantastisk påsklunch på jobbet.
Jag älskar att lyxa till det lite och göra det där lilla extra för mina vänner.
All mat var gjord av mig. Gubbröran var Per Mobergs recept och skagenröran hittade jag på Icas sida.
Jag hade vikt servetter och dukat så fint det gick.
Har alltid förkläde på mig när jag lagar mat på jobbet för jag sullar så hemskt. 
Innan mina gäster skulle komma knöt jag kökshanduken runt huvudet och vips så blev jag en påskkärring.
Jag flög hem mina vänner efter maten på min kvast som är av den modernare modellen.
Jag fick massor med beröm för min mat. Det är sånt som gör att jag gillar att göra det lilla extra för dom. Jag får sån uppskattning för det jag gör för dom.
Det var inte bara lunchen som var god. Vi åt gott på kvällen också.
Imorgon kommer barn, barnbarn och svärföräldrarna på påskmiddag till oss.
Måste tipsa om en app jag själv fick tips om. Stocard heter den. Man lägger in alla sina kort där så har man dom samlade i mobilen.

Det blir så många kort och man ha ju inte plånbok längre utan en sån där man har mobilen i och det får inte plats många kort mer än bankkort i den. 
Med den här appen får man även alla erbjudanden och rabatter knutna till korten direkt i mobilen också.

Man behöver bara ta fram kortet i mobilen och "blippa" det när man handlar.
Smidigt va?
Söt men lite rufsig nyklippt Fabian ♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar