Summa sidvisningar

onsdag 16 mars 2016

Jag har så galet roligt (åt) med min man!

Alltså vilken morgon det var i morse. Knallblå himmel, vindstilla, vårsolen värmde och fåglarna sjöng ikapp. Tisken låg alldeles spegelblank och stilla.
Började med musik i öronen men stängde av och lyssnade på vårens ljud och fågelsång istället. 
När jag jobbat klart så åkte vi till Fabians kusin Elsa som fyllde 4 år idag. Stora tjejen.
På vägen dit var det en buss som gjort en liten missbedömning tror jag. På den orangea skylten fram på bussen står det "ditt livs resa" blev nästan lite komiskt. Såg dock ut som att bussen var tom sånär som på chauffören. 
Elsa blåste ut ljuset på tårtan.
Robert är ju en man som vanligtvis inte skräder orden. Men ibland när det väl är nåt så formulerar han sig så tokigt att jag nästan kissar på mig av skratt.


Som förut en gång när Marko var här och vi såg en av stans värsting.
Då säger han till Marko.
-Kolla! Där står den där skummisen som hittar på en massa tok! 
Åh nej, hjälp va rädda vi blev för honom nu :)

Idag berättade han om hur galen han hade blivit i morse. 
-i morse blev jag så arg att jag blinkade åt en I smälingsbacken! 

Oj, han måste ha blivit ordentligt skrämd han som blev blinkad av Robert med lyset ;)
En sån galning vill man ju absolut inte möta i trafiken!
Åka runt och blinka åt folk sådär. Det måste ju verkligen ge respekt! 
Hahaha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar