Summa sidvisningar

torsdag 5 februari 2015

Ett lättnadens besked

Jag är expert på att alltid tro det värsta och oroa mig över allt.
Robert har varit dålig ett längre tag.
Haft ont i ryggen och en smärta som strålat ut i pungen.
Det första som började snurra i min skalle var prostatacancer.

Han har tagit massor med prover. Träffat läkare, gjort ultraljud och röntgen.
Idag kom svaret.
Jag har aldrig blivit så glad över att någon har ljumskbråck.
Det var en otroligt lättnad och en stor sten som släppte från hjärtat.
Nu har en eventuellt en operation att vänta.
Han har haft det som liten och har opererat sig för det en gång då.

Så skönt att få ett lättnadens besked för en gångs skull.

Jag har lämnat in min vigselring på förstoring idag också.
Resten av dagen har vi varit i Grycksbo och börjat att städa Elins lägenhet hon ska flytta in i.
Dom skulle köra dit hennes saker redan ikväll så hon kunde sova där.
Ska åka ut imorgon igen och hjälpa henne att få lite ordning hemma.
Hon har inte mycket möbler eller saker men det blir nog bra när det är klart.
Hon får skaffa lite vart efter.
Rom byggdes inte över en natt heller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar