Summa sidvisningar

måndag 2 februari 2015

Det blev tomt här hemma

I två dagar har vi njutit av att fått ha Selma och Fanny här hemma.
Semlan är en sån otroligt nöjd och snäll liten tjej.
Äter, sover, skiter och däremellan är hon go och glad.

Idag tog vi lite kort på henne medan det var ljust.
Fanny och Selma somnade så sött i varsin ände i soffan på förmiddagen.
Så jag tog kort på dom då också.
Så söta så.

Fabian har varit feberfri och som vanligt idag.
Sovit två långa middagsvilor men det gör han ju oftast ändå.
I morse hoppade han in till Fanny och Selma.
Tog Fannys glasögon och sträckte dom till henne.
Så fort vi vaknar så ska vi sätta på oss våra brillor.
Annars blir han jättesur :)

Imorgon ska vi till habiliteringen för att få en liten förklaring för vad en utvecklingsstörning innebär.
Robert jobbar och kan tyvärr inte följa med oss dit.
Jag har ju minne som en guldfisk och kommer väl vara lika frågande när jag kommer hem som när jag gick dit.

Ibland tror jag att jag är helt hjärndöd.
Gjorde en tavla i julklapp till en tjej men hade missat att få med ett namn.
Gjorde självklart en ny som jag skickade till henne.
Hon skrev och tackade och skrattade lite lätt.
Hon förstod om jag var lite förvirrad som allt är just nu.
På den nya tavlan jag skickat hade jag nu lyckats glömt TVÅ andra namn istället!!!
Det är ju helt sjukt!
Ändå tyckte jag att jag dubbelkollade så alla var med.
Ja, ja det är bara att hoppas på tredje gången gillt.

Jag ska ta mig upp till min kusins fantastiska butik http://www.familje-ebutiken.se som ligger vid Falu gruva nu istället för i Sågmyra.
Dom har fantastiskt fina saker och kläder där till bra priser.
Väl värd ett besök.
Själv ska jag kolla på ett par jeans då mina sprack i veckan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar