Summa sidvisningar

fredag 20 februari 2015

Tre års väntan är över

Startade dagen med lite Selmagos.
Det blev en kort stund.
Hon lade nämligen av en bajs som sträckte sig ända upp i nacken.
Fick besök av min underbara vän Carro på morgonen.
Alltid lika roligt när hon kommer förbi.

Idag var dagen äntligen här då vi skulle få hämta ut min vigselring.
Jag har inte kunnat haft den på tre år.
Nu är den aningens förstorad och jag kan ha den utan att mitt blodkärl i fingret spricker och det svullnar upp ännu mer.
Den var så blank och fin att jag kunde spegla mig i den.
Jag älskar våra fina vigselringar med våra namn på utsidan.
Skulle jag nån gång bli smal igen får jag väl förminska den igen.
Robert har fått lov att förminska sin en bra bit.

Vi tog en fika på stan med Fanny och Jesper.
Har sytt en mössa till Selma idag och en Babyvrap att ha i bilstolen.
Så himla smidigt när man inte behöver klä på dom när man ska ut i bilen.
Bara linda in i filten så är det klart.

Körde hem lilla familjen på kvällen.
Imorgon kommer dom hit igen och sover här.
Då blir Fabian glad.
Har försökt få Fabian att gå med sin läragåvagn men han förstår/klarar inte av att hålla i handtaget på vagnen.
Däremot tycker han att det är superkul när man kör runt honom i vagnen.
Stackars Jesper fick springa runt runt med Fabian i vagnen tills han gick dubbelvikt.
Fabian jublade av lycka tills det roliga tog slut :)
Dom ska passa Fabian medan vi är och kollar på VM imorgon. Så då blir det nog nåt varv till.

Robert har sett fram emot morgondagen  som ett barn på julafton.
Själv känner jag bara ångest.
Men ska försöka mota bort den och ha kul imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar