Summa sidvisningar

lördag 14 februari 2015

Heja Fabian!

Jag blir så otroligt bortskämd av min älskade man.
Med både kärlek och presenter.
Fick ett sånt fint paket av honom.
Det var en massa lyxiga dofter och en fantastiskt fin ljuslykta.

Det är fortfarande sjukstuga här hemma med världens snorigaste Fabian.
Febern hänger i än, dock inte lika hög som tidigare.
Han är i alla fall duktig och kan hosta nu.
När han var mindre orkade/ kunde han inte hosta.
Det gjorde att det satte sig i luftvägarna och penicillin kurerna avlöste varandra.

Det är inte bara hosta han lärt sig.
Han har även klappat händerna flera gånger idag, gjort "high five" och ställt sig på knä för att nå upp och stjäla saker på vardagsrumsbordet.
Här händer det saker trots förkylning och allt.

Jag har gjort färdigt bodyn till Alice och satt i tryckknappar.
Är riktigt nöjd med resultatet.
Har även gjort en allahjärtansdag tavla.
Sytt en mössa med reflexhäst till min bror, samt gjort varsin mössa till mig, Robert och Fabian.
Nu är vi redo för att gå på VM :)

Det är tur jag har mitt pysselrum för jag blir så rastlös här hemma annars ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar