Summa sidvisningar

måndag 16 februari 2015

Strålande service

Sydde färdigt Alice byxor i morse. Hade tänkt åka ut dit idag men Alice var hos sin pappa och kommer hem till Elin imorgon så jag åker dit då istället.
Fanny och Selma kommer också dit och gör oss sällskap då.

Idag har jag haft en låg dag. Trött och lite nere.
Sov middag medan Fabian sov. Det var välbehövligt.
På förmiddagen tog vi en promenad upp till Lugnetstadion för att kolla läget där.
Hela området är avspärrat och det är full fart i varenda vrå där.
Endast två dagar kvar nu.

Vi hälsade på Roberts pappa som jobbar på högskolan där uppe.
Fabian och farfar busade och hade kul med en matlåda.

Somnade när vi kom hem och när vi vaknat åkte vi till Borlänge.
Nu är vi redo för VM hela familjen.
Jag hittade jacka, byxor och skor på rea.
Robert hittade också skor och Fabian en overall för halva priset.

På kvällen hade vi salong här hemma. Klippte håret på båda Robert, Rasmus och Fabian. Alla blev snygga utom Fabian som har nån tes som spretar lite här och där.
Han verkligen avskyr när man håller på med hans hår.
Rasmus försökte leka med honom medan jag klippte så det gick lite bättre då.

Mejlade rosahuset häromdagen om mitt felaktiga tyg.
Fick svar idag att jag kunde behålla det jag fått fel så skulle dom skicka det rätta också.
Det är bra service det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar