Summa sidvisningar

tisdag 7 januari 2020

Tillbaka till rutiner och vardag och snygga reflexer

 Igår morse gav vi oss ut på en liten promenad jag och Fabian medan Robert fick sovmorgon.
 På vägen hem ville Fabian gå själv och det fick han såklart.
 Det tar dock ganska sakta så man får ha ett stort tålamod och gott om tid.
Det ska stannas överallt och kastas snö, sten och pinnar.
 Änderna blev utan mat idag då vi inte hade nåt gott med oss.

2 och en halv timme senare var vi äntligen hemma igen.
Då tog Robert Fabian med sig ut till Grycksbo s att jag fick vila en liten stund i lugn och ro.

 Rasmus kom in och hälsade på oss och fick håret klippt.
Fabian älskar sina stora snälla syskon och dom han, men han börjar bli så duktig med teckna att syskonen inte riktigt hänger med och förstå honom.

Ska lägga in på händelser på Instagram alla tecken Fabian kan så kan dom gå in där och lära sig det han kan.
 Fick skjuts av Rasmus Till Stennäset där han släppte av mig så jag kunde springa hem och han åka vidare mot Grycksbo.
 Tog en liten omväg så 7 km blev det in på löparkontot.
Var vackert ute och över stan.

 I morse blev det frukost och packade väskor för att sen åka till jobb och skola.
Fabian har längtat till skolan.
Idag hade han årets första bad också.

Sen hade han bestämt att mormor skulle hämta han på skolan så att det var bäst att ordna det så 😄


 Idag fick jag äntligen hem mina tyger och reflexband från Rosahuset.

Alltså kolla vilka snygga reflexer!
Blev tvungen att pumpa både mina och Roberts jackor med lite reflexer.
Jag känner mig helt naken om jag är ute utan reflex och det börjar skymma.

 Nu har jag alltid reflex på mig och ändå som en snygg detalj när banden var så fina.
 Skulle dock ha köpt mer än jag gjorde.
Visste inte riktigt hur dom såg ut så köpte bara en meter av varje.
Skulle beställa mer svarta band idag men då var dom redan slut...

Härligt att vara tillbaka på jobbet igen och träffa mina efterlängtade vänner där.
Imorgon skulle Fabian ha hämtning av mormor igen och mormor hon har lite svårt att säga nej till Fabian❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar