Summa sidvisningar

söndag 19 januari 2020

Influensa, sepsis eller hypokondriker


 Veckan har flutit på bra med träning och kalas.


 Selma och Alice fyller ju år på samma dag så vi var ut och fick tårta av Selma och lämnade lite paket.

Fick även med oss bilen full med ballonger.
Blir alltid nåt vis när Felix är med.
Undra på att alla ungarna älskar han 😅❤





 På jobbet har jag bland annat haft lunch, det brukar vi ha varje torsdag.
Den här veckan blev det fiskgratäng.
Mumsigt värre!

 I fredags efter frukost hade jag tänkt gå till gymmet men åkte ut till Elin och hjälpte henne röja lägenheten lite innan hon skulle jobba.
Alice skulle ha sitt kalas på lördag och Elin jobbade hela helgen.

Men jag gick och hämtade Fabian efter skolan så sprang vi hem så jag fick till lite träning ändå.
 Körde även ett litet hemmapass på kvällen.
 Sen kom febern som en smäll i ansiktet!
Jag vaknade upp med 39,5° i feber.
Inget annat bara feber och ont i kroppen.
 Nu har jag legat däckad hela helgen i hög feber.
Med tabletter i kroppen går den ner till runt 38°.

Vad kan det vara?
Influensa?
Men borde jag inte känt nåt innan då, typ förkylning eller nåt?

Har ett sår i näsan som jag haft i flera månader som inte vill läka.
Så nu börjar jag bli nojig om jag fått sepsis,  det man kallade blodförgiftning tidigare.

Fick det i samband med förlossningen med Fabian och då hade jag också hög feber och ont i kroppen.

Måste nog ringa 1177 och rådfråga för jag är helt slut av den här höga febern.
 Den här bilden skulle ha varit först men hamnade sist.
Men visst är dom väl bra söta mina stora tjejer som blev 5 och 6 år 🥰


2 kommentarer:

  1. Huuu vilken feber 😫
    Kryyyyya på dig 🌸

    /Annika K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy det här var inte kul alls 🤒 Tack❤

      Radera