Summa sidvisningar

lördag 4 januari 2020

Nytt år, nya (hårdare) tag och ett år äldre barn

 På nyårsafton fyllde ju Elin 28 år, sen avlöser kalasen varandra i hela januari.

Lovis först som blev 3 år den 2a januari.

Dit var vi bjudna på Pow Patrol kalas.
Fråga mig inte vad det är, några hundar har jag förstått men sen är det stopp 😊
 Men Lovis hon har full koll på dom och var även klädd i dom🥰

 Hon håller malligt upp 3 fingrar och visar att hon är 3 år.
Den 15e är det Alice och Selma tur att fylla år.
Alice blir 6 år och Selma 5, fattar inte hur
fort åren rusar iväg.

Robert fyller på lönedagen så det känns ju lite lättare efter julhelgerna.

 Jag har inlett det nya året med både gym, hemmapass och promenader.
Jag sätter nya mål hela tiden för att ha något att jobba för och som peppar mig att fortsätta.

Dom här två lediga veckorna har rusat iväg.
Jag har hunnit med att tömma tvättkorgen,  städa badrummet och fått bort dom värsta kalkavlagringarna från kalklet.
Gjort rent disk och tvättmaskin.

Inte illa det.
Snart är det tillbaka till jobb och vardag igen och det känns riktigt skönt faktiskt.

Fabian längtat till skolan säger han😊

Att vara hemma och ledig med honom är då rakt ingen semester.
Man skulle däremot behöva ett par veckors semester efter det....❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar