Summa sidvisningar

onsdag 24 juli 2019

Världens bästa kväll på länge

 Fabian fick ju sand av Elin.
Hon är alltid så snäll och köper oftast åt alla barn och inte bara Alice.

Fabian älskar sin sand och kan sitta och leka med den i upp till en timme.

Att sitta still är ju inte riktigt hans melodi annars .....


 Jag har varit hos Fanny och blivit ompysslad igen.
Hon tvättade mitt hår, jag fick under tiden massage i massagestolen.
Så skönt!

 Sen tränade hon på att göra lockar i mitt hår.
Jag blev helt kär i lockarna hon gjorde.
Precis så som jag hade önska ha det.
Lite naturligt rufsigt lockigt👌

Hon är så duktig!

 Hemma på balkongen håller tomatplanta att ta över.
Massor med små gröna tomater på plantan.
 Igår skulle Fabian sova på balkongen.
Det gick då rakt inte.
Han somnade inte inne heller.

Jag gick och lade mig och Robert var snäll och satt uppe med Fabian som inte somnade förrän kl 00:30
 05:50 vaknade han och skulle upp och då gick jag upp med honom.

Men är man uppe till sent och vaknar tidigt ja då blir man trött igen.
Så på morgonen efter kl 9 gick han och lade sig i sin säng och sov middag.
 Jag promenerade upp till gymmet och körde en och en halv timme där.
Var för varmt för att träna ute idag.

AC på gymmet gör det behagligt att vara där inne.
 Fick en timme för mig själv ute i solen efter gymmet också innan Robert och Fabian kom upp.

Sen blev det bad tills han tröttnade (läs vi tröttnade) och gick hem.
Han blir ju liksom lite manisk i allt han gör så han är ju i vattnet och badar i timmar.

Kan inte sätta sig och varva ner på en filt en stund emellanåt.
Det går på högvarv tills det spårar ur och då är det bara att packa ihop och åka hem.

Men vi hade mysigt så länge det varade🙂

 Tog en liten vila hemma sen bestämde vi oss hastigt för göra ett försök att ta med Fabian till Pinchos för att äta.

Robert gick över för att kolla om det fanns några bord lediga ute.
Det var cruising på stan ikväll och slingan gick förbi alldeles utanför Pinchos.

 Vilken succé det blev!
Vi hade egen mat med till Fabian då det inte fanns något där han kunde äta.

Däremot fick han en rolig drink till sin mat🙂



 Vi han äta vår mat i lugn och ro.
Fabian har väl aldrig suttit så stilla en hel måltid nån gång!
Allt tack vare alla fina bilar som åkte förbi.

Vi kunde sitta där i över en timme och njuta av maten och kolla på bilarna.



 Elin och Alice kom och åkte förbi där vi satt😊


 På vägen hem fick vi sällskap av Fanny, Jesper och Lovis genom stan.




 Fabian hade dock ingen som helst lust att gå hem så vi blev kvar på stan ett tag till för att kolla på bilarna.
 Till sist började han jäsa och vi kunde gå hem.
Men vilken rolig kväll att kunna gå ut och äta med Fabian med sig.

Nu vet vi att vi kan göra det en gång om året i alla fall 😊❤


Klockan 21 var vi hemma och det är sent för att vara Fabian.
Men han var så nöjd, snäll och duktig så då får man vara uppe sent❣

3 kommentarer:

  1. Whhhhat?!
    Jag är uppe i Dalarna nu så jag o en vän var där o käkade igår.
    Kom strax innan 19.00. 🤪

    /Annika K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men då måste ju vi ha suttit ute där på serveringen 😀

      Radera
    2. Ja det måste ni ha gjort 😱
      Ojoj :)

      /Annika K

      Radera