Summa sidvisningar

torsdag 18 juli 2019

Från ung till gammal och full rulle med alla barn(barn)

 Jag har blivit ompysslad och tillsnyggad av Fanny igen.
Den här gången på hennes praktikplats Hårdesign Marie.
 Jag fick ny färg, tog bort det gula i håret så att det blev en kallare färg.

 Så tog hon en hel del på längden också.

 Hon är otroligt duktig och jag blev mer än nöjd.
Medan jag satt i stolen och fick färgen ursköljd fick jag samtidigt massage i stolen jag satt i.
Hade lätt kunnat somna där 😅
 Sov det gjorde Fabian när jag kom hem.
Så sött tätt intill sin lilla docka❤

Hans större favoritdocka har gått sönder...

 Jag var och köpte en ny docka till honom.
Den skulle han sova med på kvällen.
I sin säng på sitt rum dessutom.
Han som alltid ska ligga i soffan annars.

Smög och tittade till honom lite några gånger.
Sista gången hade han somnat med armen om dockan❤

Första gången nånsin han somnat i egen säng på sitt rum.
Stora killen.
Verkar inte bli nån vana dock då han somnat i soffan efter det.


 Igår hade vi hela tjejligan här hela dagen.

 Vi tog med oss lite fika och gick till lekparken.


 Dom är verkligen ett härligt litet gäng.
Leker och har så kul ihop trots lite pip och gnäll emellanåt 😊❤
 Den här blå lilla flygsaken satt i ett träd i lekparken.
Snygg färg på den 👌😊

 I morse efter frukost i morse tog jag en skön promenad med ljudbok i öronen.
Det är semester för själen det.
 Varit riktigt härligt väder idag.
Men vi har mest tillbringat dagen i köket.
Fabian har lärt sig öppna både kylskåpet och frysen.
Ibland märker vi inte det på en gång och det här resulterat i att frysen var en enda tjock iskaka.

Så vi har frostat av frysen och städat kylskåpet.
Sen passade vi på att göra en massa olika matlådor till Fabian.

Som idag har vi ätit kycklingsallad till lunch, det kan inte Fabian äta så då är det perfekt att ha mat i frysen till han.
På kvällen gjorde vi värma mackor med kantarellstuvning.
Fantastiskt gott men det kan inte Fabian heller äta.
Men det kunde jag ,Robert och mormor göra 👌😁
 Igår lekte vi lite med den omtalade appen dom varnat för på tv och tidningar för hela dagen.
 Sjukt roliga bilder men nu är appen raderad igen.

Felix blev nån blandning mellan min mamma och pappa som gammal 😂
Jag blev typ min mormor och Robert sin farbror😅

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar