Summa sidvisningar

lördag 20 juli 2019

Min mamma - den bästa i världen

 Hade tänkt köra ett pass på gymmet idag också.
Men efter frukost somnade Fabian om med sin docka.
 Jag passade på att köra ett träningspass hemma istället under tiden han sov.


 När han vaknat kom mamma hit med Fannys flickor med sig så gick vi upp till Lugnet och badade.

 Hon är väl ändå helt otrolig.
Hur många har sina barnbarnsbarn hemma och sova över?

 Fanny och Jesper hade ett dygn på tu man hand och flickorna sov hos mamma.
Det hade gått så bra så och jag trodde inget annat heller❤

Lovis det är "mommas" tjej de 😀
Vad gjorde vi utan mamma/mormor/gammelmormor❣

 Dom här tre har lekt och haft så roligt i två hela dagar och jag älskar att höra deras skratt och se hur kul dom har ihop.


 På hemvägen kom hela motorcykelkortegen och det var såklart spännande att se.

 På kvällskvisten gjorde vi sommarens första strawberry daiquari.
Näst godaste sommardrinken, Mojito är min nr 1 i drinkväg.

En räcker gott, det är den goda smaken man vill ha 👌🍹😀

Få se vad vi hittar på att göra imorgon, Fabian vill säkert leka med tjejerna ❤🙂

2 kommentarer:

  1. Daiquri är min absoluta favorit 😍
    Jordgubb först o sen honungsmelon 😋

    /Annika K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh melon lät gott! Det har jag aldrig smakat 😀👌

      Radera