Summa sidvisningar

fredag 19 juli 2019

Semestertrött, kan man vara det

 Behinnorna får vila även från promenad då den också kändes av.

Tog därför cykeln upp till gymmet på förmiddagen.
 Blev en timme på crosstrainer.
Var segstartad i morse då en viss liten herre tyckte att kl 04 var en bra tid att gå upp i.
Vid 9 somnade han om och då lade jag mig och vilade en stund också.

Trodde man skulle sova länge på semestern men där hade jag visst fel 🙂

 Fanny och Jesper är ut på tu man hand och flickorna ska sova hos "momma".
Vi träffade dom på biblioteket och lekte en stund där.
Dom hade lånat böcker dom skulle läsa vid läggdags.


 Efter bus på bibblan gick vi och tog en glass på stan.


 Efter glassen drog vi vidare till läroverksparken och lekte där.
Lite lättare att låta dom härja fritt där än på stan😊









 Vädret var lite ostadigt och det kom lite regn på oss.
Vi gick med mormor och flickorna hem och så gick jag och köpte pizza åt dom.

Robert fick komma och hämta oss då himlen blev svart och regnet tilltog.

Imorgon ska vi upp till Lugnet och bada är planen.
Jag ska passa på att använda gymmet igen när vi ändå är där uppe 💪👍😁

Nu ska jag snart hoppa i säng.
Dagen höjdpunkt 😴😅

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar