Summa sidvisningar

fredag 13 juli 2018

Sista besöket på bvc, vi har en stor pojke nu♡

 Man måste unna sig lite gott i sommarvärmen.
Årets första mjukglass intogs med stor njutning igår.
 Vi åkte buss med Robert ut till Fanny och Lovis.
Tog en långpromenad och sen gick vi till Fannys farmor och plockade hallon.
 Lovis sov skönt och Fabian kastade pinnar med Fannys farmor medan vi plockade hallon.

 Fanny bor i närheten av sin farmor så när Lovis vaknat och vi inte orkade plocka mer gick vi till Fanny och lekte ute.
 Lovis och Fabian tänkte smita iväg på si a cyklar, men dom kom inte så långt😊

 Åt en skål med solvarma hallon och yoghurt innan Robert hämtade upp oss igen när han jobbat klart.

Han släppte av mig efter vägen så jag fick ihop en mil under skorna den dagen.

 Idag har vi varit Till bvc på 6-årskontroll.
Fabian har växt så det knakar.
115 cm lång och väger 22 kg.
Så fick han 6-års sprutan.
Han var så duktig, sa inget alls.

Nu ska han aldrig dit igen.
Vår stora duktiga pojke.

Man kan ju inte göra samma koll på honom som vanliga 6-åringar, men hans framsteg är tusen gånger större även om han ligger flera år efter sina jämnåriga i utvecklingen .
 Blev lite trött efter sprutan och lunch så han slocknade i myspölen.
Jag låg ute på balkongen och lyssnade på åska  och regnet som snabbt drog förbi.
 På kvällen sprang jag 4,5 km i den sköna sommarvärmen.
Röd som en tomat men mycket nöjd när jag kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar