Summa sidvisningar

måndag 9 juli 2018

När man har som minst energi då händer det


 Vi gjorde en lite utflykt till Leksand idag.
Köpte en glass sen gick vi till en lekpark.
 Det roligaste där var en drake och så alla kottar som låg på marken tyckte Fabian.


 Vi gick ner till strandpromenaden istället och där kunde han ju kasta pinnar och sten i vattnet.
Det är ju det bästa som finns!
 Några hade ristat in sina kärleksbudskap i ett träd där, ja ganska många hade nog gjort det faktiskt.



 Jag gillar Leksand, ett mysigt samhälle och jag gillar det långa promenadstråket efter Siljans strand.


 Innan vi åkte hem delade vi på en pizza då vi blev kvar längre än vi räknat med från början.
Trött, orkeslös och pizzastinn gav jag mig ut på vad jag från början tänkt en promenad.

Gick första kilometern uppför Svärdsjögatan.
Sen gjorde jag årets prestation!
Jag sprang hela 6 km på raken utan att gå en enda gång!!!
Sån enorm härlig känsla!

 Måste bara visa mina ben.
Den översta bilden är från förra året.
Jag fick inte en gnutta färg förutom dom röda soleksemen.
Min bror frågade om jag hade puls när han fick se mina vita ben...
Nu har jag ätit betakaroten i 6 månader och har inte fått ett enda soleksem och till och med fått färg på benen!

Kommer aldrig sluta äta dom!
 Jag springer ju inte direkt på nån tid när jag är ute och lufsar runt.
Jag springer för att det är avkopplande och jag mår bra av det.
Men kolla!
Jag slog mitt personbästa för i år med hela 9 minuter.
Jag har inte orkat springa 5 km i sträck utan fått lova att gå emellanåt.
Men idag blev det till och med 6 km i sträck!

  • Tjohoo 😀🏃‍♀️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar