Summa sidvisningar

onsdag 18 juli 2018

Inte mycket mer man kan göra


 Jag lider med alla som är drabbade av dessa hemska bränder som är överallt.

Dessa tappra brandmän och frivilliga som kämpar i hettan dygnet runt.
Lite regn nu vore på sin plats, även fast jag älskar värmen och sommaren som den är nu.
 Man orkar liksom inte göra så mycket mer än bada och åter bada.
Motionera får man göra tidigt på morgonen innan det blivit för varmt.
På kvällen är jag alldeles för trött för att göra det när temperaturen sjunkit.

 Barnen har det bäst vid vattnet dom också.
Det gäller att smörja dom mot solens strålar bara mellan baden.

Har skickat efter en simväst till Fabian.
Han är helt orädd vattnet och snabb som en vessla.
Han springer rakt ut i vattnet tills han försvinner så det gäller att vara med hela tiden.

Han har sina simkuddar på sig men har lyckats tappa dom ett par gånger.

 Vi har mysiga dagar vid stranden men tjejerna som sällskap.
 Igår kväll satt jag ute en stund på balkongen efter att Fabian somnat och njöt av den något svalare luften.

 Idag har vi varit i Rättvik och badat.
Fabia s kusin Elsa och Alice har funnit varandra och har så kul tillsammans.

 Fabian hade kul med pappa han.

 Fanny, Jesper och tjejerna var också med dit men åkte hem lite före då flickorna blev trötta.
 Det var två trötta barn i vår bil hem också.
Vi hann inte ens ut ur Rättvik innan dom sov.

 Dagens kvällsdopp blev på Främby udde.
 Fabian och pappa hade vattenkrig och jag tror Fabian förlorade men hade lika skoj för det😀💦



 Så skönt att svalka av sig ordentligt innan läggdags.
 Nu sitter jag här ensam och äter frysta vi druvor, så jäkla gott att ni borde testa det!

Killarna sover och det gör jag med om en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar