Summa sidvisningar

torsdag 5 juli 2018

Semesterbakat godsaker på jobbet

 Det blev en riktig bakdag på jobbet idag.
Skulle bjuda mina vänner på Pinocchiotårta då jag jobbade sista dagen innan semester.
 Det blev sjukt varmt att vara inne och baka i mitt lilla trånga kök.
 Gick ut i solen och svalkande mig medan tårtbotten stod i ugnen.


 Efter tårtan var klar gjorde jag även päronbiskvier i långpanna.

Att göra biskvier är så fruktansvärt tidskrävande men att göra i långpanna gick hur fort som helst.
Smaken blir ju den samma.

 Tårtan blev inte den snyggaste men den var god och dom åt med god aptit.
 Fick med mig en trött kille hem från dagis idag med.

Nu ska vi ta vara på våra tre veckor tillsammans och hitta på roliga saker som Fabian gillar.
Det blir lugnast för oss båda.

Hoppas på lite sol och bad.
Vi får väl cykla runt och utforska badställena i och omkring stan.

Lugnet är bra med lilla barnpoolen men det brukar ju vara så sjukt mycket folk där.

Man skulle ha hittat på nån liten badplats där de inte är så mycket folk.
Men vi kanske hittar nån sån när vi cyklar runt🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar